Ανεβαίνει, εκ νέου, η Αργολίδα στο λεγόμενο “βαθύ κόκκινο”, απ΄το κόκκινο που ήταν μέχρι τώρα, στον ειδικό χάρτη της υγειονομικής ασφάλειας και προστασίας.
Αυτό, ανακοίνωσε ο Υφυπουργός της Πολιτικής Προστασίας και της Διαχείρισης των Κρίσεων, απ’ το Υπουργείο Υγείας, Νίκος Χαρδαλιάς, μεταφέροντας την απόφαση της ειδικής επιτροπής.
Εν’ τω μεταξύ, στον “πολύ αυξημένο κίνδυνο” (”βαθύ κόκκινο δηλαδή), παραμένει για ακόμα μία εβδομάδα η Αρκαδία, που όμως, παρουσιάζει βελτιωμένη εικόνα.
Στο “βαθύ κόκκινο” παραμένει η Κορινθία, ενώ στο “κόκκινο”, συνεχίζουν να βρίσκονται Λακωνία και Μεσσηνία.

More Stories
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα
Συνεχίζονται οι εργασίες καθαρισμού και συντήρησης του οδικού δικτύου στην Π.Ε. Αργολίδας
Τραγωδία στην Επίδαυρο: Σκοτώθηκε 49χρονος μοτοσικλετιστής