Την Πέμπτη 22/4/2021 πραγματοποιήθηκε συνάντηση με θέμα την μελέτη υπογειοποίησης του εναέριου δικτύου ρεύματος στο Δερβένι. Στον επιτόπιο έλεγχο παρουσία του Διευθυντή του ΔΕΔΔΗΕ κ. Σ.Μπότου, του Αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας κ.Α.Γκιολή,του Δημάρχου Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης κ.Β.Τσιώτου, του Αντιδημάρχου κ.Ι.Σκέρου και του προέδρου Δερβενίου κ.Ι.Ροδόπουλου συμφωνήθηκε η πραγματοποίηση της μελέτης από τον ΔΕΔΔΗΕ, ώστε ο Δήμος να την υποβάλει προς χρηματοδότηση σε σχετικό χρηματοδοτικό πρόγραμμα.

More Stories
Μοναδικές εικόνες στην Κόρινθο για την υποδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις (video-φωτο)
Τη Δευτέρα 6 Ιουλίου η 14η Μεγάλη Περιφερειακή Συνάντηση Αιμοδοσίας στην Νεμέα
Την Κυριακή 5 Ιουλίου το 40ήμερο μνημόσυνο του Νίκου Ταγαρά στο Χιλιομόδι