Τον τελευταίο καιρό υπάρχει πρωτοβουλία και συλλογή υπογραφών από φορείς και πολίτες της Αρκαδίας, με αίτημα την αποκατάσταση και την ανάδειξη των αιθουσών που υπάρχουν στα υπόγεια του Δικαστικού Μεγάρου Τρίπολης, τα οποία χρησιμοποιήθηκαν ως κρατητήρια κατά τη διάρκεια της γερμανικής κατοχής, αλλά και του εμφυλίου σπαραγμού που ακολούθησε.
Όπως έχει προαναφερθεί, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας, είναι απολύτως θετικός, όσον αφορά την ανάδειξη του εν λόγω χώρου και η Περιφέρεια Πελοποννήσου θα συμβάλλει οικονομικά προκειμένου να γίνουν οι απαιτούμενες σωστικές εργασίες.

More Stories
Τρίπολη: Παράσταση διαμαρτυρίας για το οδικό δίκτυο της Γορτυνίας – Ένταση στο Περιφερειακό Συμβούλιο
Δράση της παιδικής παχυσαρκίας στην Τρίπολη- «Υγιείς Συνήθειες ΣΗΜΕΡΑ, Υγιή παιδιά ΑΥΡΙΟ!»
Έκλεβαν ψάρια στο Κρανίδι – Συνελήφθησαν τρία άτομα