Φωτιά σε νταλίκα που βρισκόταν εν κινήσει σημειώθηκε τα ξημερώματα στην παλαιά εθνική οδό Αθηνών – Κορίνθου στο Σουσάκι Κορινθίας.
Στο σημείο για την κατάσβεση της φωτιάς έσπευσαν έξι οχήματα με 18 πυροσβέστες. Ευτυχώς ο οδηγός εγκατέλειψε έγκαιρα το όχημα.
Η κυκλοφορία διακόπηκε και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας













More Stories
«ΠΑΥΛΕΙΑ 2026»: Μνήμη Πάντων των εν Κορίνθω Διαλαμψάντων Αγίων, Υποδοχή Ιερών Λειψάνων στον Καθεδρικό Ι. Ναό του Αποστόλου Παύλου Κορίνθου
Μια Νέα Εποχή ανάπτυξης και πολιτισμού ξεκίνησε για το Κιάτο και τον Δήμο Σικυωνίων
Χαλαζόπτωση | Κλιμάκια του ΕΛΓΑ στις πληγείσες περιοχές μετά από πρωτοβουλία της Περιφέρειας Πελοποννήσου