Συνολικά 136 άτομα νοσηλεύονταν μέχρι το μεσημέρι της Δευτέρας, 10 Μαΐου στις δημόσιες δομές υγείας της Περιφέρειας Πελοποννήσου, από τα οποία τα έξι σε ΜΕΘ.
Ο αριθμός των νοσηλειών σε σχέση με τις αμέσως προηγούμενες ημέρες είναι μειωμένος. Πιο συγκεκριμένα, στο Άργος υπάρχουν 10 νοσηλείες, στο Ναύπλιο 18, στην Τρίπολη 36, στην Κόρινθο 44, στη Σπάρτη 11 και στην Καλαμάτα 17.
Στο νοσοκομείο της Κορίνθου νοσηλεύονται και οι 6 ασθενείς στη ΜΕΘ

More Stories
Τη Δευτέρα 6 Ιουλίου η 14η Μεγάλη Περιφερειακή Συνάντηση Αιμοδοσίας στην Νεμέα
Την Κυριακή 5 Ιουλίου το 40ήμερο μνημόσυνο του Νίκου Ταγαρά στο Χιλιομόδι
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα