“Μεγάλο στοίχημα για το 2021 δεν είναι να αναδεικνύουμε μόνο τη φυσική ομορφιά της χώρας μας, τον πολιτισμό και τη γαστρονομία. Οι προτεραιότητες άλλωστε ανατράπηκαν στις ζωές όλων μας. Ανοίγουμε πανιά με ασφάλεια, κάτι που θέλουμε, που μπορούμε να πετύχουμε. Και φυσικά θα αξιοποιήσουμε κάθε δυνατότητα, κάθε ευκαιρία, χωρίς χρονικά όρια, ώστε να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Το οφείλουμε στους ανθρώπους του Ελληνικού Τουρισμού, στην εθνική μας οικονομία, σε κάθε Ελληνίδα και κάθε Έλληνα”, δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης από το Σούνιο παρουσιάζοντας τις λεπτομέρειες για το ασφαλές άνοιγμα του Τουρισμού.
«Το 2020 ο ελληνικός τουρισμός κέρδισε ένα δύσκολο στοίχημα. Ανοίξαμε με αυστηρές διαδικασίες και υποδεχθήκαμε τους επισκέπτες της χώρας μας με ασφάλεια. Εξάλλου, γι’ αυτό η χώρα μας βραβεύτηκε από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Τουρισμού, το WTTC, σαν πρωτοπόρος στο άνοιγμα του τουριστικού κλάδου το 2020.
Η διάκριση αυτή επιβραβεύει την τεράστια προσπάθεια που καταβάλλαμε πέρυσι, όλοι μαζί, κάθε εργαζόμενος και κάθε επιχειρηματίας του κλάδου, από τον ιδιωτικό και τον δημόσιο τομέα. Ο στόχος και το υπέρτατο καθήκον μας ήταν να κρατήσουμε ζωντανό τον Ελληνικό Τουρισμό μέσα στη χειρότερη κρίση που θα μπορούσε κάποιος να φανταστεί”, είπε ο κ. Θεοχάρης στην αρχική του τοποθέτηση τονίζοντας ότι αποδείξαμε πως ο ελληνικός τουρισμός δίνει μάχες και τις κερδίζει.
“Αποδείξαμε ότι στην Ελλάδα έχουμε σχέδιο, συντεταγμένο, επιστημονικό, επαγγελματικό.
Και, κυρίως, το εφαρμόζουμε με ευσυνειδησία και αφοσίωση”, πρόσθεσε.
Ακολούθως, ο Γενικός Γραμματέας Δημήτρης Φραγκάκης παρουσίασε τη νέα καμπάνια του ΕΟΤ το κεντρικό μότο της οποίας είναι «Αll you want is Greece – Ό,τι χρειάζεσαι είναι η Ελλάδα».
“Το 2021 θα είναι η πρώτη χρονιά της ανάκαμψης”, ανέφερε ο κ. Φραγκάκης παρουσιάζοντας τους βασικούς πυλώνες προετοιμασίας.
-Μακροπρόθεσμο σχέδιο στρατηγική προβολής ελληνικού τουρισμού που πάει πέρα από το μοντέλο ήλιος και θάλασσα και στηρίζεται στο τρίπτυχο άνθρωποι, αξίες, εμπειρίες.
⁃Ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα προβολής 22,9 εκατ. ευρώ.
⁃ Καμπάνια διαφήμισης 12,3 εκατ. ευρώ
⁃ Άλλες καινοτόμες πρωτοβουλίες (μηχανοκίνητο αθλητισμό, μουσική, κινούμενα σχέδια).
“Τείχος ασφάλειας με πέντε ζώνες άμυνας”
“Ανοίγουμε αύριο με ένα σχέδιο προστασίας της υγειονομικής ασφάλειας όλων όσων εμπλέκονται στην παροχή τουριστικών υπηρεσιών. Υψώνουμε τείχος ασφάλειας με πέντε διαφορετικές ζώνες άμυνας, τις οποίες έχουμε παρουσιάσει εκτενώς αλλά και βελτιώνουμε, σε επιμέρους λεπτομέρειες διαρκώς” επεσήμανε ο κ. Θεοχάρης.
Πιο συγκεκριμένα, ανοίγουμε με:
1. Πρωτόκολλο εισόδου στην χώρα:
a. Συμπλήρωση του PLF μία ημέρα πριν την αναχώρηση
b. Πιστοποιητικό εμβολιασμού
c. PCR test έως και 72 ώρες πριν
d. Πιστοποιητικό ανάρρωσης
e. Ενεργοποίηση του Green Pass από 01/06
2. Λειτουργία Συστήματος Στοχευμένης Δειγματοληψίας, στηριζόμενο στο EVA, με rapid test,
3. Πλέγμα ξενοδοχείων καραντίνας σε 35 σημεία της επικράτειας επί τη βάση των πυλών εισόδου και των κρουσμάτων του 2020,
4. Εφαρμογή των νέων πρωτοκόλλων δραστηριοτήτων στον τουρισμό (μάσκες, γάντια στο μπουφέ),
5. Επιτάχυνση των εμβολιασμών στην επικράτεια, ώστε να αναπτυχθεί ένα τείχος προστασίας του γενικού πληθυσμού και των εργαζομένων.
Απαντώντας σε ερώτηση για το πώς θα κινηθούμε φέτος στα έσοδα, ο κ. Θεοχάρης είπε ότι η χρονιά αυτή θα είναι καλύτερη από πέρυσι.
Πηγή: ΕΡΤ
More Stories
Φρίκη στη δομή προσφύγων στη Μαλακάσα – Μαστίγωσαν και κακοποίησαν σεξουαλικά ανήλικο
Δημοτικά τέλη | Σχεδόν 3 € το μήνα επιπλέον για το μέσο σπίτι στην Τρίπολη – Στο μισό η αύξηση στα χωριά | Τζιούμης: “Μακάρι να μπορούσαμε να μην κάναμε αύξηση”
Airbnb | Έρχεται επιπλέον «χαράτσι» 600 ευρώ για τους ιδιοκτήτες