Covid – 19: Νέα μείωση του αριθμού των νοσηλευομένων στα νοσοκομεία της Πελοποννήσου
Συνολικά, 103 άτομα, νοσηλεύονταν μέχρι το μεσημέρι της Παρασκευής, 14 Μαίου, στα νοσοκομεία της Πελοποννήσου, λόγω της covid – 19.
O αριθμός μειώνεται σε καθημερινή βάση.
Από αυτά τα 103 άτομα, τα επτά ήταν σε κρεβάτια των ΜΕΘ.
Στο Άργος είχαμε 10 νοσηλείες, στο Ναύπλιο 9, στην Τρίπολη 26, στην Κόρινθο 34, στη Σπάρτη 14 και στην Καλαμάτα 10.
Έξι ήταν οι νοσηλείες στα κρεβάτια της ΜΕΘ Κορίνθου και μία στη ΜΕΘ Καλαμάτας.

More Stories
Τρίπολη: Παράσταση διαμαρτυρίας για το οδικό δίκτυο της Γορτυνίας – Ένταση στο Περιφερειακό Συμβούλιο
Δράση της παιδικής παχυσαρκίας στην Τρίπολη- «Υγιείς Συνήθειες ΣΗΜΕΡΑ, Υγιή παιδιά ΑΥΡΙΟ!»
Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη