Αυτοψία στο έργο συντήρησης και βελτίωσης της παλαιάς εθνική οδού Κορίνθου – Αργους, στο τμήμα από τον Σολωμό έως τα Αθίκια, διενήργησε αυτοψία ο αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας Τάσος Γκιολής, συνοδευόμενος από τον περιφερειακό σύμβουλο Γιώργο Οικονόμου.
Το έργο που υλοποιείται στην πιο πάνω περιοχή από την Περιφέρεια Πελοποννήσου είναι προϋπολογισμού 1.500.000 ευρώ.


More Stories
Τη Δευτέρα 6 Ιουλίου η 14η Μεγάλη Περιφερειακή Συνάντηση Αιμοδοσίας στην Νεμέα
Την Κυριακή 5 Ιουλίου το 40ήμερο μνημόσυνο του Νίκου Ταγαρά στο Χιλιομόδι
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα