Μέχρι το μεσημέρι της Τετάρτης, 26 Μαΐου νοσηλεύονταν στα νοσοκομεία της Πελοποννήσου 70 συνολικά άτομα με covid-19. Από αυτά, τα έξι ήταν σε κρεβάτια της ΜΕΘ.
Πιο συγκεκριμένα, στο Άργος είχαμε 4 νοσηλείες, στο Ναύπλιο 3, στην Τρίπολη 23, στην Κόρινθο 21, στη Σπάρτη 9 και στην Καλαμάτα 10. Τα έξι άτομα στη ΜΕΘ ήταν στο νοσοκομείο της Κορίνθου.

More Stories
Τρίπολη: Παράσταση διαμαρτυρίας για το οδικό δίκτυο της Γορτυνίας – Ένταση στο Περιφερειακό Συμβούλιο
Δράση της παιδικής παχυσαρκίας στην Τρίπολη- «Υγιείς Συνήθειες ΣΗΜΕΡΑ, Υγιή παιδιά ΑΥΡΙΟ!»
Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη