Θερμές ευχαριστίες στους αδελφούς μας πυροσβέστες από Σπάρτη, Καλαμάτα, Άργος, Γύθειο, Τρίπολη, Αρεόπολη καθώς και τους δικούς μας αγρότες που αμέσως έτρεξαν στη Ποταμιά με τα τρακτέρ τους με τα ντεπόζιτα νερού να βοηθήσουν!Η φωτιά δείχνει να είναι υπό έλεγχο, αλλά θα απαιτήσει ολονυκτία από τα πληρώματα!Ευτυχώς που δεν φύσαγε!!




More Stories
Συνάντηση με τον Διοικητή του ΟΠΕΚΑ Επαμεινώνδα Ατσαβέ στο Διοικητήριο Π.Ε. Λακωνίας
Τρίπολη: Παράσταση διαμαρτυρίας για το οδικό δίκτυο της Γορτυνίας – Ένταση στο Περιφερειακό Συμβούλιο
Νέες εγκρίσεις έργων από την Περιφερειακή Επιτροπή Πελοποννήσου-Προσωρινός ανάδοχος για την αποκατάσταση των ΧΑΔΑ «Πλάτωμα» και «Σπαρτέας»