Για άλλο ένα καλοκαίρι έχουν μετατρέψει την παράλια στην Αλμυρή και στα Λουτρά Ωραίας Ελένης σε τσιφλίκι τους και η παρανομία φτάνει στο κύμα… Εδώ και χρόνια το φωνάζουμε.
Ο Δήμος Κορινθίων θα πρέπει να στείλει συνεργείο και να ξηλωθούν οι παράνομες ομπρέλες στην παραλία της Αλμυρής και στα Λουτρά Ωραίας Ελένης. Όλες οι παραλίες του δήμου Κορινθίων είναι ανοιχτές και ελεύθερες για τους Πολίτες και δεν πρέπει να ανεχτεί αυτή την κατάσταση. Το Λιμεναρχείο γνωρίζει την κατάσταση που επικρατεί στην Αλμυρή και στα Λουτρά Ωραίας Ελένης;;;

More Stories
«ΠΑΥΛΕΙΑ 2026»: Μνήμη Πάντων των εν Κορίνθω Διαλαμψάντων Αγίων, Υποδοχή Ιερών Λειψάνων στον Καθεδρικό Ι. Ναό του Αποστόλου Παύλου Κορίνθου
Μια Νέα Εποχή ανάπτυξης και πολιτισμού ξεκίνησε για το Κιάτο και τον Δήμο Σικυωνίων
Τρίπολη: Παράσταση διαμαρτυρίας για το οδικό δίκτυο της Γορτυνίας – Ένταση στο Περιφερειακό Συμβούλιο