Μετατέθηκε για την Τρίτη 6 Ιουλίου η υπογραφή στο Ναύπλιο, στα γραφεία της Π.Ε. Αργολίδας, από τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Παναγιώτη Νίκα, της ένταξης στο ΠΕΠ του συνδετήριου δρόμου Ναυπλίου και Αργους με τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου – Τρίπολης – Καλαμάτας, έργο προϋπολογισμού 49.000.000 ευρώ.
Στη διάρκεια της παραμονής του στην αργολική πρωτεύουσα, ο περιφερειάρχης θα δώσει συνέντευξη Τύπου.

More Stories
Συνεχίζονται οι εργασίες καθαρισμού και συντήρησης του οδικού δικτύου στην Π.Ε. Αργολίδας
Τραγωδία στην Επίδαυρο: Σκοτώθηκε 49χρονος μοτοσικλετιστής
Πυρκαγιά σε αγροτική έκταση στον Λάλουκα Αργολίδας – Άμεση κινητοποίηση της Πυροσβεστικής