Υποχωρεί, σε καθημερινή, πλέον βάση, ο αριθμός των νοσηλευομένων, λόγω covid – 19, στα νοσοκομεία της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Μέχρι το μεσημέρι της Πέμπτης, 24 Ιουνίου 2021, είχαμε σ’ όλα τα νοσοκομεία της Περιφέρειας, 29 νοσηλείες ατόμων.
Για πρώτη φορά, στο Άργος και στο Ναύπλιο, δεν είχαμε κάποια νοσηλεία.
Στην Τρίπολη είχαμε 9, στην Κόρινθο 3, στη Σπάρτη 9 και στην Καλαμάτα 8.
Νοσηλεία σε κρεβάτι κάποιας ΜΕΘ δεν υπήρξε.

More Stories
Τρίπολη: Παράσταση διαμαρτυρίας για το οδικό δίκτυο της Γορτυνίας – Ένταση στο Περιφερειακό Συμβούλιο
Δράση της παιδικής παχυσαρκίας στην Τρίπολη- «Υγιείς Συνήθειες ΣΗΜΕΡΑ, Υγιή παιδιά ΑΥΡΙΟ!»
Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη