Με λαμπρότητα και όπως αρμόζει στον Μεγάλο Απόστολό μας, τον ένδοξο Πολιούχο και Ιδρυτή της Εκκλησίας της Κορίνθου και φωτιστή της Ελλάδος και ολοκλήρου της Οικουμένης Άγιο Παύλο, εορτάστηκε κι ̓ εφέτος η μνήμη Του στον Ι. Καθεδρικό Ναό, που τιμάται στο όνομα Του, στην Κόρινθο. Το απόγευμα και ώρα 7:00 μ.μ. με μεγάλη θρησκευτική κατάνυξη, επισημότητα και την δέουσα εκκλησιαστική τάξη τελέσθηκε ο καθιερωμένος πλέον Μέγας Συνοδικός Πολυαρχιερατικός Εσπερινός προεξάρχοντος του Μητροπολίτη Ζακύνθου κ. Διονυσίου, του Μητροπολίτου Κορίνθου κ. Διονυσίουκαι του Θεοφιλεστάτου Επισκόπου Κεγχρεών κ. Αγαπίου.










More Stories
«ΠΑΥΛΕΙΑ 2026»: Μνήμη Πάντων των εν Κορίνθω Διαλαμψάντων Αγίων, Υποδοχή Ιερών Λειψάνων στον Καθεδρικό Ι. Ναό του Αποστόλου Παύλου Κορίνθου
Μια Νέα Εποχή ανάπτυξης και πολιτισμού ξεκίνησε για το Κιάτο και τον Δήμο Σικυωνίων
Τρίπολη: Παράσταση διαμαρτυρίας για το οδικό δίκτυο της Γορτυνίας – Ένταση στο Περιφερειακό Συμβούλιο