Το Πρωτοδικείο Κορίνθου επισκέφτηκε σήμερα Πέμπτη 8 Ιουλίου ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Δικαιοσύνης, κ. Παναγιώτης Αλεξανδρής, κατόπιν προσκλήσεως του Δικηγορικού Συλλόγου Κορίνθου και της προέδρου Πένυ Επιβατινού. Κύριος σκοπός της επίσκεψής του ήταν η αυτοψία στο Δικαστικό Μέγαρο Κορίνθου με σκοπό την εκκίνηση των διαδικασιών για την αποκατάστασή του. Ο κ. Αλεξανδρής ξεναγήθηκε στους χώρους του Δικαστικού Μεγάρου συνοδευόμενος από την Πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Π.Επιβατινού και το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου, ενώ συμμετείχε σε σύσκεψη. Συναντήθηκε και με τον Πρόεδρο Πρωτοδικών και τον εισαγγελέα Κορίνθου.
















































More Stories
Τη Δευτέρα 6 Ιουλίου η 14η Μεγάλη Περιφερειακή Συνάντηση Αιμοδοσίας στην Νεμέα
Την Κυριακή 5 Ιουλίου το 40ήμερο μνημόσυνο του Νίκου Ταγαρά στο Χιλιομόδι
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα