Την ένταξη του έργου με τίτλο «Δημιουργία ψηφιακού μουσείου – Κέντρου προβολής διπλωματίας, Καλαμάτα» στον Άξονα «Παιδεία, Πολιτισμός, Τουρισμός και Αθλητισμός», του Προγράμματος «ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ», αφορά απόφαση που υπέγραψε σήμερα ο Αν. Υπουργός Εσωτερικών Στέλιος Πέτσας.
Πρόκειται για μία ακόμα διεκδίκηση του Δήμου Καλαμάτας που μπαίνει σε τροχιά υλοποίησης, με τον Δήμαρχο Θανάση Βασιλόπουλο να εκφράζει την ικανοποίησή του.
Η α’ φάση του έργου, περιλαμβάνει την εκπόνηση μελέτης με τίτλο: «Μουσειογραφική μελέτη τεκμηρίωσης και οργάνωσης υλικού Δημιουργίας Ψηφιακού Μουσείου – Κέντρου Προβολής Διπλωματίας, Καλαμάτα».

More Stories
Μεσσήνη: Συνελήφθη 37χρονος που ανέφερε ψευδώς την ύπαρξη εκρηκτικού μηχανισμού σε βιομηχανία
Αεροδρόμιο Καλαμάτας: Ιστορικό ρεκόρ αφίξεων στο πρώτο πεντάμηνο του 2026
Τρίπολη: Παράσταση διαμαρτυρίας για το οδικό δίκτυο της Γορτυνίας – Ένταση στο Περιφερειακό Συμβούλιο