SAMSUNG DIGITAL CAMERA
Από αύριο, Σάββατο 17 Ιουλίου 2021, θα λειτουργήσει ο χώρος στάθμευσης στη χερσαία ζώνη του λιμένα Καλαμάτας, τον οποίο διέθεσε μέχρι το τέλος του καλοκαιριού το Τελωνείο. Οι πολίτες μπορούν να σταθμεύουν τα οχήματά τους δωρεάν, μεταξύ των ωρών 20.00 και 02.00 καθημερινά.
Σημειώνεται ότι πρόκειται για ελεγχόμενο τελωνειακό χώρο, ο οποίος παραχωρήθηκε προσωρινά προς το Δήμο κατόπιν σχετικού αιτήματος του Δημάρχου, καθώς στην περιοχή μεταβαίνουν καθημερινά το καλοκαίρι χιλιάδες Καλαματιανών και επισκεπτών.
Ο Δήμαρχος Θανάσης Βασιλόπουλος εξέφρασε ευχαριστίες προς τον Διευθυντή του Τελωνείου Καλαμάτας Ιωάννη Κάββουρα για την καλή συνεργασία και την εκ μέρους του υποστήριξη.

More Stories
Μεσσήνη: Συνελήφθη 37χρονος που ανέφερε ψευδώς την ύπαρξη εκρηκτικού μηχανισμού σε βιομηχανία
Αεροδρόμιο Καλαμάτας: Ιστορικό ρεκόρ αφίξεων στο πρώτο πεντάμηνο του 2026
Σύσκεψη για πλημμυρικά φαινόμενα στη ΒΙΠΕ Καλαμάτας