Η εορτή της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, το Πάσχα του καλοκαιριού, αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες εορτές της Ορθοδοξίας.
Στις δύσκολες ημέρες που διανύουμε η Μεγαλόχαρη, μας δίνει δύναμη και θάρρος για να συνεχίσουμε τον αγώνα μας.
Ενωμένοι, για το κοινό καλό, ας επιδείξουμε Σύνεση και Υπευθυνότητα περισσότερο από κάθε άλλη φορά.
Η εορτή της Παναγίας ας γεμίσει τις καρδιές μας με ελπίδα και αισιοδοξία
Χρόνια πολλά σε όλους τους Καλαματιανούς, τους Μεσσήνιους και τους επισκέπτες.
Θανάσης Βασιλόπουλος
Δήμαρχος Καλαμάτας

More Stories
Μεσσήνη: Συνελήφθη 37χρονος που ανέφερε ψευδώς την ύπαρξη εκρηκτικού μηχανισμού σε βιομηχανία
Αεροδρόμιο Καλαμάτας: Ιστορικό ρεκόρ αφίξεων στο πρώτο πεντάμηνο του 2026
Τρίπολη: Παράσταση διαμαρτυρίας για το οδικό δίκτυο της Γορτυνίας – Ένταση στο Περιφερειακό Συμβούλιο