Σε αναστολή εργασίας τέθηκε, από σήμερα πρώτη μέρα εφαρμογής του μέτρου, μια εργαζόμενη στο Γηροκομείο του Άργους.
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Οίκου Ευγηρίας, κ Δημήτρη Αγγελόπουλο, συνολικά από τους 20 εργαζόμενους στο Γηροκομείο, μόνο μία εργαζόμενη αρνήθηκε τον υποχρεωτικό εμβολιασμό και έτσι τέθηκε σε αναστολή εργασίας, βάσει όσων προβλέπει ο σχετικός νόμος.
Η απόφαση της αναστολής εργασίας λήφθηκε κατόπιν συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου.

More Stories
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα
Συνεχίζονται οι εργασίες καθαρισμού και συντήρησης του οδικού δικτύου στην Π.Ε. Αργολίδας
Τραγωδία στην Επίδαυρο: Σκοτώθηκε 49χρονος μοτοσικλετιστής