Αυξάνονται καθημερινά τα κρούσματα στην Περιφέρεια της Πελοποννήσου. Καταγράφηκαν την Τρίτη, 17 Αυγούστου 2021, 280 κρούσματα. Τα πιο πολλά στη Μεσσηνία και στην Κορινθία.
Εν’ τω μεταξύ στα νοσοκομεία της Περιφέρειας λόγω covid-19 νοσηλεύονται συνολικά 113 άτομα. Στο Άργος 6, στο Ναύπλιο 10, στην Τρίπολη 13, στην Κόρινθο 25, στη Σπάρτη 19 και στην Καλαμάτα 40.
Στην ΜΕΘ Κορίνθου υπάρχουν 3 νοσηλείες.

More Stories
Τρίπολη: Παράσταση διαμαρτυρίας για το οδικό δίκτυο της Γορτυνίας – Ένταση στο Περιφερειακό Συμβούλιο
Δράση της παιδικής παχυσαρκίας στην Τρίπολη- «Υγιείς Συνήθειες ΣΗΜΕΡΑ, Υγιή παιδιά ΑΥΡΙΟ!»
Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη