Συνάντηση εργασίας στο πλαίσιο προετοιμασίας της κατάρτισης του νέου Τεχνικού Προγράμματος 2022, πραγματοποιήθηκε υπό τον Δήμαρχο Καλαμάτας Θανάση Βασιλόπουλο και με τη συμμετοχή Αντιδημάρχων, Διευθυντών, υπηρεσιακών παραγόντων και στελεχών του Δήμου.
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης επικαιροποιήθηκαν στοιχεία που αφορούν την εκτέλεση των έργων του Τεχνικού Προγράμματος που υλοποιείται, συζητήθηκε η πορεία έργων και προτάσεων που εντάσσονται στον σχεδιασμό της Δημοτικής Αρχής, ενώ εν αναμονή βρίσκονται και αποφάσεις που αφορούν σε εντάξεις έργων σε συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα.
Ο Δήμαρχος έδωσε τις βασικές κατευθύνσεις και στοχεύσεις της Δημοτικής Αρχής, με έργα να κατανέμονται στην πόλη και τα χωριά.

More Stories
Αεροδρόμιο Καλαμάτας: Ιστορικό ρεκόρ αφίξεων στο πρώτο πεντάμηνο του 2026
Τρίπολη: Παράσταση διαμαρτυρίας για το οδικό δίκτυο της Γορτυνίας – Ένταση στο Περιφερειακό Συμβούλιο
Νέες εγκρίσεις έργων από την Περιφερειακή Επιτροπή Πελοποννήσου-Προσωρινός ανάδοχος για την αποκατάσταση των ΧΑΔΑ «Πλάτωμα» και «Σπαρτέας»