Προχωρά το έργο της ενεργειακής αναβάθμισης του Παναρκαδικού Νοσοκομείου της Τρίπολης, μετά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, από τον περιφερειάρχη, Παν. Νίκα.
Το έργο αφορά στην ενεργειακή αναβάθµιση του κεντρικού κτιρίου, του κτιρίου του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) και του κτιρίου διοίκησης.
Προβλέπεται, ειδικότερα, η ενεργειακή αναβάθµιση συστηµάτων θέρµανσης, ψύξης, αερισμού και παραγωγής ζεστού νερού χρήσεως.
Tο έργο έχει χρηµατοδοτηθεί από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα “Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη” (ΥΜΕΠΕΡΑΑ) 2014 – 2020. Σύμφωνα με την προγραμματική σύμβαση που υπογράφηκε έχει προϋπολογισμό 2,7 εκατ. ευρώ.

More Stories
Δράση της παιδικής παχυσαρκίας στην Τρίπολη- «Υγιείς Συνήθειες ΣΗΜΕΡΑ, Υγιή παιδιά ΑΥΡΙΟ!»
Νέες εγκρίσεις έργων από την Περιφερειακή Επιτροπή Πελοποννήσου-Προσωρινός ανάδοχος για την αποκατάσταση των ΧΑΔΑ «Πλάτωμα» και «Σπαρτέας»
Συνάντηση του Αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας Αναστάσιου Γκιολή με τον νέο Μητροπολίτη Κορίνθου κ.κ Παύλο