Τη συνεργασία της Κινητής Μονάδας του Κέντρου Κοινότητας του Δήμου Καλαμάτας με τη Μη Κυβερνητική Οργάνωση «Φαρμακοποιοί του Κόσμου» επισφράγισαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος Καλαμάτας, Θανάσης Βασιλόπουλος, ο Αντιδήμαρχος Οικονομίας, Δημοτικής Περιουσίας και Πρόνοιας, Σαράντος Μαρινάκης και ο Αντιδήμαρχος Συντήρησης Υποδομών Δημήτρης Μαστραγγελόπουλος, το Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2021.
Η δράση που υλοποιήθηκε εντάσσεται στο πλαίσιο δικτύωσης με στόχο την κοινωνική μέριμνα και αφορούσε την προσφορά λευκών ειδών και ειδών ατομικής υγιεινής από μέρους των «Φαρμακοποιών του Κόσμου» προς το Δημοτικό Υπνωτήριο του Δήμου Καλαμάτας.
Την Οργάνωση εκπροσώπησαν η Πρόεδρος, Δώρα Μανωλάκου συνοδευόμενη από τα μέλη, Έφη Μπούνα και Αντωνία Σκόκου.
Τα στελέχη της Κινητής Μονάδας του Κέντρου Κοινότητας του Δήμου Καλαμάτας, Μαρία Χαριζοπούλου, ψυχολόγος και Βασίλειος Κανελλόπουλος, κοινωνικός λειτουργός, ευχαρίστησαν τους «Φαρμακοποιούς του Κόσμου», η συνεργασία με τους οποίους θα συνεχιστεί και με νέες δράσεις.

More Stories
Μεσσήνη: Συνελήφθη 37χρονος που ανέφερε ψευδώς την ύπαρξη εκρηκτικού μηχανισμού σε βιομηχανία
Αεροδρόμιο Καλαμάτας: Ιστορικό ρεκόρ αφίξεων στο πρώτο πεντάμηνο του 2026
Τρίπολη: Παράσταση διαμαρτυρίας για το οδικό δίκτυο της Γορτυνίας – Ένταση στο Περιφερειακό Συμβούλιο