Ξεκίνησε η διαδικασία της μέτρησης των ατμοσφαιρικών ρύπων στο δήμο Ναυπλιέων.
Αυτό γνωστοποίησε, πρόσφατα, με ανάρτησή του, ο δήμαρχος της πόλης, Δημήτρης Κωστούρος.
Στο πλαίσιο αποφάσεων του δημοτικού συμβουλίου, ο δήμος, ξεκίνησε τη μέτρηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, μέσω ανάπτυξης δικτύου, σε επιλεγμένα σημεία του δήμου.
Η δράση, γίνεται σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Ερευνών Περιβάλλοντος και Βιώσιμης Ανάπτυξης, του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, στο πλαίσιο της Εθνικής Ερευνητικής Υποδομής ΠΑΝΑΚΕΙΑ.

More Stories
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα
Συνεχίζονται οι εργασίες καθαρισμού και συντήρησης του οδικού δικτύου στην Π.Ε. Αργολίδας
Τραγωδία στην Επίδαυρο: Σκοτώθηκε 49χρονος μοτοσικλετιστής