Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Πατρών, στο ύψος του Ζευγολατιού Κορινθίας, έπειτα από πέντε ώρες, από τη διαμαρτυρία Ρομά για τον θάνατο του 20χρονου στο Πέραμα. Οι συγκεντρωμένοι διαμαρτύρονταν για το αιματηρό περιστατικό της Παρασκευής (22/10), ενώ κατά τη διάρκεια αποκλεισμού του αυτοκινητόδρομου κάποιοι από αυτούς έκαψαν λάστιχα. Στο σημείο βρίσκονταν συνεχώς αστυνομικές δυνάμεις για την αποφυγή μεγαλύτερης έντασης.




More Stories
Τη Δευτέρα 6 Ιουλίου η 14η Μεγάλη Περιφερειακή Συνάντηση Αιμοδοσίας στην Νεμέα
Την Κυριακή 5 Ιουλίου το 40ήμερο μνημόσυνο του Νίκου Ταγαρά στο Χιλιομόδι
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα