Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν λίγο μετά τις 9 το βράδυ της Τετάρτης Ρομά που διαμένουν στην Αργολίδα, για το αιματηρό συμβάν στο Πέραμα, όπου ένας 18χρονος έπεσε νεκρός από αστυνομικά πυρά.
Ομάδα Ρομά έκλεισε την επαρχιακή οδό Νέας Κίου – Άργους και η κίνηση των οχημάτων εκτρέπεται από την αστυνομία μέσω Μύλων και Δαλαμανάρας για όσους οδηγούς κινούνται προς το Άργος.
Οι συγκεντρωμένοι καίνε λάστιχα στην μέση του δρόμου ενώ έχουν τοποθετήσει και διάφορα αντικείμενα.
Πηγή: argolikeseiddhseis.gr

More Stories
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα
Μεσσήνη: Συνελήφθη 37χρονος που ανέφερε ψευδώς την ύπαρξη εκρηκτικού μηχανισμού σε βιομηχανία
Συνεχίζονται οι εργασίες καθαρισμού και συντήρησης του οδικού δικτύου στην Π.Ε. Αργολίδας