Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν λίγο μετά τις 9 το βράδυ της Τετάρτης Ρομά που διαμένουν στην Αργολίδα, για το αιματηρό συμβάν στο Πέραμα, όπου ένας 18χρονος έπεσε νεκρός από αστυνομικά πυρά.
Ομάδα Ρομά έκλεισε την επαρχιακή οδό Νέας Κίου – Άργους και η κίνηση των οχημάτων εκτρέπεται από την αστυνομία μέσω Μύλων και Δαλαμανάρας για όσους οδηγούς κινούνται προς το Άργος.
Οι συγκεντρωμένοι καίνε λάστιχα στην μέση του δρόμου ενώ έχουν τοποθετήσει και διάφορα αντικείμενα.
Πηγή: argolikeseiddhseis.gr

More Stories
Συνεχίζονται οι εργασίες καθαρισμού και συντήρησης του οδικού δικτύου στην Π.Ε. Αργολίδας
Τραγωδία στην Επίδαυρο: Σκοτώθηκε 49χρονος μοτοσικλετιστής
Πυρκαγιά σε αγροτική έκταση στον Λάλουκα Αργολίδας – Άμεση κινητοποίηση της Πυροσβεστικής