ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ
Οι νέοι πρόεδροι των τέως ΝΟΔΕ και νυν ΔΕΕΠ στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, μετά και τις τελευταίες εσωτερικές εκλογές της Ν.Δ., είναι οι εξής:
Αργολίδα
Παναγιώτης Ζαχαριάς (εκλέγεται για 1η φορά)
Αρκαδία
Βασιλική Μαυραειδοπούλου (εκλέγεται για 1η φορά)
Κορινθία
Δημήτρης Σουφρίλας (εκλέγεται για 1η φορά)
Λακωνία
Βασίλης Ορφανός (επανεκλογή)
Μεσσηνία
Γιάννης Δούζης (εκλέγεται για 1η φορά)
– Στις 3 με 5 Δεκεμβρίου είναι να διεξαχθεί το Συνέδριο της Ν.Δ.

More Stories
Τρίπολη: Παράσταση διαμαρτυρίας για το οδικό δίκτυο της Γορτυνίας – Ένταση στο Περιφερειακό Συμβούλιο
Νέες εγκρίσεις έργων από την Περιφερειακή Επιτροπή Πελοποννήσου-Προσωρινός ανάδοχος για την αποκατάσταση των ΧΑΔΑ «Πλάτωμα» και «Σπαρτέας»
Συνάντηση του Αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας Αναστάσιου Γκιολή με τον νέο Μητροπολίτη Κορίνθου κ.κ Παύλο