Χαιρετισμό απηύθυνε ο αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας Τάσος Γκιολής στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Ομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Πελοποννήσου, Νοτιοδυτικής Ελλάδος Ζακύνθου, Κεφαλληνίας και Ιθάκης, η οποία φιλοξενήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο Αποστόλου Παύλου της Π.Ε. Κορινθίας, το περασμένο Σαββατοκύριακο 4 και 5 Δεκεμβρίου.
Στην διάρκεια των εργασιών της πρώτης ημέρας συζητήθηκαν μείζονος σημασίας θέματα που αφορούν τους Εμπορικούς Συλλόγους της Κορινθίας, ενώ την δεύτερη ημέρα συζητήθηκαν θέματα της Ομοσπονδίας.
Την διοργάνωση είχε αναλάβει ο Σύλλογος Επαγγελματιών Αρχαίας Κορίνθου “Τριήρης” και στη συνεδρίαση παρέστησαν, μεταξύ άλλων, εκπρόσωποι των τοπικών Αρχών καθώς και μέλη των Εμπορικών Συλλόγων της Κορινθίας.



More Stories
Τη Δευτέρα 6 Ιουλίου η 14η Μεγάλη Περιφερειακή Συνάντηση Αιμοδοσίας στην Νεμέα
Την Κυριακή 5 Ιουλίου το 40ήμερο μνημόσυνο του Νίκου Ταγαρά στο Χιλιομόδι
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα