Πραγματοποιείται σήμερα στην Αθήνα το 5o Ετήσιο Συνέδριο της ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΠΟΛΗΣ: «Σχεδιάζοντας σήμερα το περιβάλλον του αύριο» στο Ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ στην Αθήνα.
Την εκδήλωση τίμησαν με τη συμμετοχή τους, o Υπουργός Εσωτερικών Μάκης Βορίδης σημαντικοί εκπρόσωποι της κυβέρνησης και Δήμαρχοι. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρόν o Δήμαρχος Κορινθίων Βασίλης Νανόπουλος και ο Δήμαρχος Βέλου – Βόχας Αννίβας Παπακυριάκος.

More Stories
Τη Δευτέρα 6 Ιουλίου η 14η Μεγάλη Περιφερειακή Συνάντηση Αιμοδοσίας στην Νεμέα
Την Κυριακή 5 Ιουλίου το 40ήμερο μνημόσυνο του Νίκου Ταγαρά στο Χιλιομόδι
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα