Μια δεκαετία και πλέον ανέμεναν τα Αθίκια την ανέγερση Βρεφονηπιακού Σταθμού, ενός έργου ζωτικής σημασίας για το χωριό, η κατασκευή του οποίου ξεκίνησε με μέριμνα της δημοτικής αρχής και ολοκληρώνεται σε ένα χρόνο. Ο προϋπολογισμός του έργο ξεπερνά το ένα εκατομμύριο ευρώ.

Στις εργασίες που υλοποιούνται από τον ανάδοχο βρέθηκε το πρωί ο Δήμαρχος Κορινθίων Βασίλης Νανόπουλος συνοδευόμενος από τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών Γιώργο Πούρο και την Αντιδήμαρχο Πολεοδομίας Κωνσταντίνα Κόλλια.

Στο σημείο βρέθηκε και ο πρώην Δήμαρχος Σαρωνικού Πέτρος Λέκκας από την θητεία του οποίου είχαν ξεκινήσει οι διαδικασίες χωριό όμως να έχουν αίσιο αποτέλεσμα.
Ο Δήμαρχος είχε και σύντομη συνομιλία με κατοίκους των Αθικίων στο καφενείο του χωρι

More Stories
Μοναδικές εικόνες στην Κόρινθο για την υποδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις (video-φωτο)
Τη Δευτέρα 6 Ιουλίου η 14η Μεγάλη Περιφερειακή Συνάντηση Αιμοδοσίας στην Νεμέα
Την Κυριακή 5 Ιουλίου το 40ήμερο μνημόσυνο του Νίκου Ταγαρά στο Χιλιομόδι