Δεν θα πραγματοποιηθεί για δεύτερη χρονιά, το ξεχωριστό έθιμο “Γιάλα – Γιάλα” της Ερμιόνης, όπως γνωστοποίησε, ο δήμαρχος της περιοχής, Γιάννης Γεωργόπουλο, λόγω της επιδημιολογικής έξαρσης.
Το “Γιάλα – Γιάλα”, έχει να κάνει με την ναυτική παράδοση της περιοχής, με τα ήθη και έθιμα αυτής και φυσικά με την παράδοση της όμορφης Ερμιόνης Αργολίδας.
Πρόκειται για μία δράση που μάζευε κόσμο και που ενίσχυε την τοπική οικονομία ανήμερα των Θεοφανίων.

More Stories
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα
Συνεχίζονται οι εργασίες καθαρισμού και συντήρησης του οδικού δικτύου στην Π.Ε. Αργολίδας
Τραγωδία στην Επίδαυρο: Σκοτώθηκε 49χρονος μοτοσικλετιστής