Συνεργεία του Δήμου Καλαμάτας προβαίνουν σε ευπρεπισμό της πόλης ενόψει των εθνικών επετείων της 23ης και της 25ης Μαρτίου 1821. Η φροντίδα για το πράσινο εστιάζεται σε φυτεύσεις ανθοφύτων σε πολλά σημεία του κέντρου της πόλης και σε κλαδεύματα.
Εκτελούνται, επίσης, ελαιοχρωματισμοί, απάλειψη συνθημάτων και γκραφίτι και καθαρισμοί.

More Stories
Μεσσήνη: Συνελήφθη 37χρονος που ανέφερε ψευδώς την ύπαρξη εκρηκτικού μηχανισμού σε βιομηχανία
Αεροδρόμιο Καλαμάτας: Ιστορικό ρεκόρ αφίξεων στο πρώτο πεντάμηνο του 2026
Τρίπολη: Παράσταση διαμαρτυρίας για το οδικό δίκτυο της Γορτυνίας – Ένταση στο Περιφερειακό Συμβούλιο