Ακόμα ένα σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε λίγο μετά τις 6 το απόγευμα στη διασταύρωση των οδών Μακεδονίας και Θεμιστοκλέους στην Καλαμάτα.
Το ατύχημα συνέβη όταν το αυτοκίνητο που διερχόταν από την Θεμιστοκλεους παραβίασε το «Στοπ» . Από τη σφοδρή σύγκρουση των οχημάτων το ένα έφτασε έξω από καφετέρια κι ευτυχώς κανείς δεν τραυματίστηκε. Επίσης σώοι χωρίς σοβαρό τραυματισμό βγήκαν και οι δυο οδηγοί, ενώ τα οχήματα τους υπέστησαν σοβαρότατες υλικές ζημιές.

More Stories
Μεσσήνη: Συνελήφθη 37χρονος που ανέφερε ψευδώς την ύπαρξη εκρηκτικού μηχανισμού σε βιομηχανία
Αεροδρόμιο Καλαμάτας: Ιστορικό ρεκόρ αφίξεων στο πρώτο πεντάμηνο του 2026
Σύσκεψη για πλημμυρικά φαινόμενα στη ΒΙΠΕ Καλαμάτας