Συνελήφθησαν, χθες (15.10.2024) το βράδυ, στο Κιάτο, από αστυνομικούς της Β΄ Ομάδας Πρόληψης και
Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, -3- ημεδαποί, ηλικίας 23, 17 και 18 ετών, αντίστοιχα, γιατί στη θέα των αστυνομικών απέρριψαν στο έδαφος ποσότητα κάνναβης, συνολικού βάρους -8,68- γραμμαρίων, η οποία κατασχέθηκε.
Επιπλέον, στην κατοχή του 17χρονου βρέθηκε και κατασχέθηκε μαχαίρι, με μήκος λάμας -10-
εκατοστά. Τέλος, στην κατοχή του 18χρονου βρέθηκε μικροποσότητα κάνναβης, η οποία κατασχέθηκε.
Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Σικυωνίων.

More Stories
Μοναδικές εικόνες στην Κόρινθο για την υποδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις (video-φωτο)
Τη Δευτέρα 6 Ιουλίου η 14η Μεγάλη Περιφερειακή Συνάντηση Αιμοδοσίας στην Νεμέα
Την Κυριακή 5 Ιουλίου το 40ήμερο μνημόσυνο του Νίκου Ταγαρά στο Χιλιομόδι