Ένα τηλεφώνημα από τον Υπουργό Δημόσιας Τάξης κ. Μιχάλη Χρυσοχοϊδη δέχθηκε σήμερα ο Δήμαρχος Τρίπολης Κώστας Τζιούμης, όπως αποκάλυψε ο ίδιος, στη διάρκεια του live της επικοινωνίας του με δημότες.
Ο Υπουργός είπε στον Δήμαρχο ότι μέσα στον επόμενο 1,5 μήνα θα έρθουν 600 δόκιμοι αστυνόμοι και θα μείνουν 4 μήνες για εκπαίδευση στο στρατόπεδο της πόλης.
Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν συνοριοφύλακες και δημοτικοί αστυνόμοι για εκπαίδευση. “Είναι πολύ σημαντικό για την περιοχή μας να έρθουν 600 άνθρωποι” είπε ο κ. Τζιούμης.

More Stories
Μεσσήνη: Συνελήφθη 37χρονος που ανέφερε ψευδώς την ύπαρξη εκρηκτικού μηχανισμού σε βιομηχανία
Τραγωδία στην Επίδαυρο: Σκοτώθηκε 49χρονος μοτοσικλετιστής
Τρίπολη: Παράσταση διαμαρτυρίας για το οδικό δίκτυο της Γορτυνίας – Ένταση στο Περιφερειακό Συμβούλιο