Τελετή για την αποδοχή σημαντικής δωρεάς από το Βαρδινογιάννειο Ίδρυμα πραγματοποιήθηκε το πρωί της Δευτέρας 04/11 στο Γενικό Νοσοκομείου Κορίνθου, με τιμητική παρουσία του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνη Γεωργιάδη. Τον κύριο Γωεργιάδη υποδέχτηκαν οι Κορινθίοι Υφυπουργοί κ. Ταγαράς και Δήμας.
Η δωρεά στο Νοσοκομείο περιλαμβάνει 180 ηλεκτροκίνητες κλίνες με στρώμα, κομοδίνο και αποσπώμενη τραπεζοτουαλέτα, συνολικής αξίας περίπου 700.000 ευρώ.
Η νέα αυτή υποδομή αναμένεται να ενισχύσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες φροντίδας, αναβαθμίζοντας τις συνθήκες νοσηλείας για τους ασθενείς και διευκολύνοντας το έργο του νοσηλευτικού προσωπικού.
Η δωρεά του Βαρδινογιάννειου Ιδρύματος εντάσσεται στο πλαίσιο στήριξης των δημόσιων νοσοκομείων και είναι μια έμπρακτη απόδειξη της δέσμευσης του Ιδρύματος για την ενίσχυση του συστήματος υγείας.



Πηγή: korinthostv.gr

More Stories
Τη Δευτέρα 6 Ιουλίου η 14η Μεγάλη Περιφερειακή Συνάντηση Αιμοδοσίας στην Νεμέα
Την Κυριακή 5 Ιουλίου το 40ήμερο μνημόσυνο του Νίκου Ταγαρά στο Χιλιομόδι
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα