Συνάντηση θα πραγματοποιήσουν, τις επόμενες ημέρες, οι έξι Δήμαρχοι της Κορινθίας με τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Σκυλακάκη για το θέμα των ΔΕΥΑ.
Όπως τόνισε ο Δήμαρχος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων οι Δήμαρχοι ακολουθούν κοινό μέτωπο για το θέμα κατάργησης των ΔΕΥΑ και δηλώνουν αντίθετοι με τις αποφάσεις της Κυβέρνησης.
Δείτε περισσότερα στο βίντεο που ακολουθεί:
Πηγή: korinthostv.gr

More Stories
Τη Δευτέρα 6 Ιουλίου η 14η Μεγάλη Περιφερειακή Συνάντηση Αιμοδοσίας στην Νεμέα
Την Κυριακή 5 Ιουλίου το 40ήμερο μνημόσυνο του Νίκου Ταγαρά στο Χιλιομόδι
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα