Τελετή για την αποδοχή σημαντικής δωρεάς από το Βαρδινογιάννειο Ίδρυμα πραγματοποιήθηκε το πρωί της Δευτέρας 04/11 στο Γενικό Νοσοκομείου Κορίνθου, με τιμητική παρουσία του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνη Γεωργιάδη. Η δωρεά στο Νοσοκομείο περιλαμβάνει 180 ηλεκτροκίνητες κλίνες με στρώμα, κομοδίνο και αποσπώμενη τραπεζοτουαλέτα, συνολικής αξίας περίπου 700.000 ευρώ.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του στην Κόρινθο, ο υπουργός Υγείας συναντήθηκε και με τον φίλο του Δημήτρη Μπίτζιο, ο οποίος κατέγραψε την συνάντηση τους και τον ευχαρίστησε για την παρουσία του στο νομό.
Πηγή: korinthostv.gr

More Stories
Τη Δευτέρα 6 Ιουλίου η 14η Μεγάλη Περιφερειακή Συνάντηση Αιμοδοσίας στην Νεμέα
Την Κυριακή 5 Ιουλίου το 40ήμερο μνημόσυνο του Νίκου Ταγαρά στο Χιλιομόδι
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα