Με ικανοποιητική συμμετοχή πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2024, το απόγευμα, σε αίθουσα του πρώην Δημοτικού Σχολείου Μικρομάνης, σεμινάριο πρώτων βοηθειών και χρήσης απινιδωτή.
Σημειώνεται ότι το εν λόγω σεμινάριο εντασσόταν στις δράσεις ενημέρωσης και πρόληψης του Τμήματος Αθλητισμού του Δήμου Καλαμάτας και πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Κοινότητα Μικρομάνης, την Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Μεσσηνίας και το Σύλλογο Γυναικών Μικρομάνης «Μ. Πολυδούρη».




Πηγή: messinialive.gr

More Stories
Μεσσήνη: Συνελήφθη 37χρονος που ανέφερε ψευδώς την ύπαρξη εκρηκτικού μηχανισμού σε βιομηχανία
Αεροδρόμιο Καλαμάτας: Ιστορικό ρεκόρ αφίξεων στο πρώτο πεντάμηνο του 2026
Τρίπολη: Παράσταση διαμαρτυρίας για το οδικό δίκτυο της Γορτυνίας – Ένταση στο Περιφερειακό Συμβούλιο