Οι κυκλοφοριακές αλλαγές στην Τρίπολη είναι προς τη σωστή κατεύθυνση.
Άλλωστε, οι αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου ήταν ομόφωνες.
Η μονοδρόμηση της «Εθνομαρτύρων» και τα κολωνάκια στην «25ης Μαρτίου» είναι λύσεις οι οποίες θα διευκολύνουν τη ροή κυκλοφορίας των οχημάτων.
Αντιλαμβάνομαι τη λογική που υπάρχει στην πόλη ότι όλοι θέλουν να σταθμεύουν (προσωρινά ή μη) σε κάθε δρόμο, αλλά αυτό είναι ανέφικτο.
Αν επικρατούσε αυτή η λογική δεν είχε μονοδρομηθεί ποτέ ούτε η «Εθνικής Αντιστάσεως», ούτε η «Τάσου Σεχιώτη».
Για την Τρίπολη, ο μεγάλος στόχος πρέπει να είναι η συνολική εφαρμογής της «κυκλοφοριακής μελέτης».
Μία μελέτη που επικαιροποιείται αυτή την περίοδο (τελευταία φορά είχε επικαροποιηθεί πριν από περίπου μία δεκαετία).
Αυτή η μελέτη καλείται να δώσει απαντήσεις σε όλα τα σοβαρά κυκλοφοριακά ζητήματα της πόλης.
Τα ανοιχτά μέτωπα είναι αρκετά.
Η κυκλοφορία στην οδό «Γρηγορίου Λαμπράκη» και στην οδό «Ελευθερίου Βενιζέλου» είναι δύο από αυτά.
Κάθε μέρα δημιουργείται εκεί -κατά διαστήματα- κυκλοφοριακό κομφούζιο, από παρκαρισμένα οχήματα.
Πρέπει να μονοδρομηθούν αυτοί οι δρόμοι ή πρέπει να τοποθετηθούν κολωνάκια για να τελειώσει οριστικό το παράνομο παρκάρισμα;
Άλλο ζήτημα είναι η πλατεία Αγίου Βασιλείου. Εκεί, σύντομα θα πρέπει να δοθεί μία λύση και για τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα που είναι καθημερινά γύρω από την πλατεία, αλλά και για την πιάτσα ταξί.
Αυτά είναι κάποια παραδείγματα. Υπάρχουν κι άλλα.
Για όλα, απαντήσεις θα δώσει η κυκλοφοριακή μελέτη η οποία, όταν ολοκληρωθεί η επικαιροποίησή της, πρέπει επιτέλους να εφαρμοστεί συνολικά και όχι αποσπασματικά.
Αυτό είναι ένα μεγάλο στοίχημα της δεύτερης θητείας Τζιούμη στο Δήμο Τρίπολης.
Προφανώς, για δρόμους με καταστήματα, υπάρχει η λεπτή γραμμή ανάμεσα στη διευθέτηση της κυκλοφορίας και στη δυνατότητα να μπορούν να συνεχίσουν να δουλεύουν χωρίς να επηρεαστούν αρνητικά από μία κυκλοφοριακή ρύθμιση.
Βέβαια, για κάθε πρόβλημα, πάντοτε υπάρχει και μία λύση.
Και η λύση πρέπει να έχει δύο ζητούμενα. Πρώτον, να πάψει να επικρατεί κυκλοφοριακό χάος σε κάποιους δρόμους, για να μην ταλαιπωρείται ο κόσμος και δεύτερον να μπορούν να δουλέψουν τα μαγαζιά.
Υ.Γ. Την παράμετρο «Τροχαία – Δημοτική Αστυνομία», δεν τη βάζω καν στην εξίσωση. Από τη μία η Τροχαία είναι συνήθως απούσα από τους δρόμους της Τρίπολης και αυτό εκτιμώ ότι δεν πρόκειται να αλλάξει.
Όσο για τη δημοτική αστυνομία, το κεντρικό κράτος αφήνει –εδώ και χρόνια- τον δήμο Τρίπολης με μόνο δύο δημοτικούς αστυνομικούς. Προσλήψεις και να θέλει να κάνει ο δήμος, δεν του επιτρέπεται. Με δύο άτομα, δημοτική αστυνομία δεν μπορεί να λειτουργήσει στο 100%. Όταν έρθουν άλλοι πέντε δημοτικοί αστυνομικοί από την τελευταία προκήρυξη του ΑΣΕΠ, τότε θα συζητήσουμε με άλλα δεδομένα.
Μηνάς Αρτόπουλος
Δημοσιογράφος
Μέλος ΕΣΠΗΤ (Ένωση Συντακτών Περιοδικού – Ηλεκτρονικού Τύπου)
22/11/2024
More Stories
Διακοπές ρεύματος θα γίνουν σε περιοχές της Μεγαλόπολης
Αχαΐα: “Έφυγε” ένας από τους πρώτους καμεραμέν στην τηλεόραση – Σήμερα η κηδεία του
Πύργος: Επεισόδιο ξυλοδαρμού μεταξύ γυναικών- Στο νοσοκομείο ένα παιδί