Στον Ενοριακό Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου, στην πόλη της Καλαμάτας, μετέβη την Κυριακή 1η Δεκεμβρίου ε.έ. ο Σεβ. Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος και προέστη της Θείας Λειτουργίας. Τον Σεβασμιώτατο πλαισίωσαν ο προϊστάμενος του ιερού ναού και Αρχιερατικός Επίτροπος Καλαμάτας Αρχιμ. Χριστοφόρος Νταμάτης και οι δύο συνεφημέριοί του Πρωτοπρ. Ξενοφών Γαλανόπουλος και Οικονόμος Αντώνιος Μανουσόπουλος και ο Διάκονος Θεόφιλος Κυριάκος.




Ο Σεβασμιώτατος κηρύττοντας τον θείο λόγο αναφέρθηκε στα μηνύματα που προβάλλονται μέσα από την ευαγγελική περικοπή της Κυριακής ΙΔ Λουκά και ευχήθηκε σε όλους Καλά Χριστούγεννα και καλό μήνα. Παρέστησαν ο Δήμαρχος Καλαμάτας κ. Αθ. Βασιλόπουλος, ο Αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας κ. Ευστ. Αναστασόπουλος και ο Αντιδήμαρχος κ. Αναστάσιος Σκοπετέας.

More Stories
Μεσσήνη: Συνελήφθη 37χρονος που ανέφερε ψευδώς την ύπαρξη εκρηκτικού μηχανισμού σε βιομηχανία
Αεροδρόμιο Καλαμάτας: Ιστορικό ρεκόρ αφίξεων στο πρώτο πεντάμηνο του 2026
Τρίπολη: Παράσταση διαμαρτυρίας για το οδικό δίκτυο της Γορτυνίας – Ένταση στο Περιφερειακό Συμβούλιο