Το Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας με το πρόγραμμα «Έξω Μαζί» και τα Α, Β & ΣΤ ΚΑΠΗ της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Κορινθίων, καθώς και η Ομάδα Ηχορροή, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, διοργανώνουν τραγουδιστική εκδήλωση με θέμα, “Θα προχωράμε έξω μαζί”.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2024, στις 17.00 στο Θεατράκι του Δημαρχείου.

More Stories
Τη Δευτέρα 6 Ιουλίου η 14η Μεγάλη Περιφερειακή Συνάντηση Αιμοδοσίας στην Νεμέα
Την Κυριακή 5 Ιουλίου το 40ήμερο μνημόσυνο του Νίκου Ταγαρά στο Χιλιομόδι
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα