Το Σωματείο Εργαζομένων Τοπικής Αυτοδιοίκησης Αργολίδας με δελτίο τύπου γνωστοποιεί εργατικό ατύχημα το οποίο σημειώθηκε στο Άργος.
Το Σωματείο αναφέρει:”Σας γνωρίζουμε ότι την Δευτέρα 13-01-2025 και περί ώρα περίπου 10:00π.μ. στο Άργος και επί της οδού Καλμούχου κατά την διάρκεια αποκομιδής απορριμμάτων συνέβη Εργατικό Ατύχημα με θύμα την εργάτρια συνοδό του απορριμματοφόρου.
Εκλήθη η Αστυνομία και το ΕΚΑΒ και το θύμα έχει διακομισθεί από το ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο.”
Σ. Ε. Τ. Α. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Σωματείο Εργαζομένων Τοπικής Αυτοδιοίκης

More Stories
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα
Συνεχίζονται οι εργασίες καθαρισμού και συντήρησης του οδικού δικτύου στην Π.Ε. Αργολίδας
Τραγωδία στην Επίδαυρο: Σκοτώθηκε 49χρονος μοτοσικλετιστής