Ο ΔΕΔΔΗΕ Αργολίδας ενημερώνει ότι θα γίνει διακοπή ηλεκτροδότησης των κάτωθι περιοχών λόγω εργασιών κατασκευών στο δίκτυο διανομής Μέσης Τάσης:
ΠΕΜΠΤΗ 16/1/2025 08.30 έως 16.00 σε ΑΝΥΦΙ, ΜΑΝΕΣΗ, ΚΟΥΡΤΑΚΙ (ΒΟΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ)
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και σας υπενθυμίζουμε ότι για λόγους ασφαλείας, καθ΄ όλη τη διάρκεια της διακοπής τα δίκτυα και οι εσωτερικές εγκαταστάσεις να θεωρούνται ότι βρίσκονται συνεχώς υπό τάση.

More Stories
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα
Συνεχίζονται οι εργασίες καθαρισμού και συντήρησης του οδικού δικτύου στην Π.Ε. Αργολίδας
Τραγωδία στην Επίδαυρο: Σκοτώθηκε 49χρονος μοτοσικλετιστής