Με συγκίνηση και χαρά πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του νέου χώρου του ΚΑΠΗ Βέλου, παρουσία του Δημάρχου Θανάση Μανάβη, εκπροσώπων της δημοτικής αρχής και πλήθους πολιτών.

Ο Δήμαρχος στην ομιλία του, μεταξύ άλλων, ανακοίνωσε έργα ύψους 10 εκατομμυρίων ευρώ για το Βέλο, εστιάζοντας σε ύδρευση, αποχέτευση, σχολικές υποδομές και την ανάπλαση της παραλίας.


Τόνισε τη σημασία της διαφάνειας και της οικονομικής ευρωστίας του δήμου, που επιτρέπει τη διεκδίκηση περισσότερων χρηματοδοτήσεων.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με κεράσματα και τον παραδοσιακό εορτασμό της Τσικνοπέμπτης!



More Stories
Τη Δευτέρα 6 Ιουλίου η 14η Μεγάλη Περιφερειακή Συνάντηση Αιμοδοσίας στην Νεμέα
Την Κυριακή 5 Ιουλίου το 40ήμερο μνημόσυνο του Νίκου Ταγαρά στο Χιλιομόδι
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα