Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές που συμμετέχουν στην ομάδα μπάσκετ του σχολείου μας για το ωραίο παιχνίδι και το φίλαθλο πνεύμα που τους διέκρινε και στο σημερινό αγώνα!!!

Συγχαρητήρια στα παιδιά του σχολείου μας που παρακολούθησαν τον αγώνα και μοιράστηκαν τη χαρά της νίκης με τους συμμαθητές τους!
Ευχόμαστε όλοι καλή επιτυχία και στη συνέχεια της προσπάθειας στους σχολικούς αγώνες Λυκείων 2024-25!!!

More Stories
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα
Συνεχίζονται οι εργασίες καθαρισμού και συντήρησης του οδικού δικτύου στην Π.Ε. Αργολίδας
Τραγωδία στην Επίδαυρο: Σκοτώθηκε 49χρονος μοτοσικλετιστής