Ραδιοφωνική συνέντευξη παραχώρησε ο Πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Δήμου Κορινθίων, κ Γιώργος Παπαβενετίου, στον Just Radio 96,4 και τους δημοσιογράφους Αντώνη Σουκαρά και Γιάννη Στεφανή. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης ο κύριος Παπαβενετίου αναφέρθηκε στον ντόρο που δημιουργήθηκε στο τελευταίο Δ.Σ για τον νέο κανονισμό λειτουργίας των Δημοτικών συμβουλίων και στην αποχώρηση της Πράσινης Πόλης.
“Δεν είναι ραβασάκι από τον Δήμαρχο ο νέος κανονισμός λειτουργίας του Δημοτικού συμβουλίου” τόνισε ο Πρόεδρος του Δ.Σ.
Ακούστε όλη την συνέντευξη στο ηχητικό που ακολουθεί:

More Stories
«ΠΑΥΛΕΙΑ 2026»: Μνήμη Πάντων των εν Κορίνθω Διαλαμψάντων Αγίων, Υποδοχή Ιερών Λειψάνων στον Καθεδρικό Ι. Ναό του Αποστόλου Παύλου Κορίνθου
Μια Νέα Εποχή ανάπτυξης και πολιτισμού ξεκίνησε για το Κιάτο και τον Δήμο Σικυωνίων
Τρίπολη: Παράσταση διαμαρτυρίας για το οδικό δίκτυο της Γορτυνίας – Ένταση στο Περιφερειακό Συμβούλιο