
Στο έργο VR4Empathy, οι εταίροι θα αναπτύξουν και θα εφαρμόσουν στα σχολεία εκπαιδευτικά υλικά βασισμένα στην τεχνολογία της Εικονικής Πραγματικότητας (VR) με στόχο την προώθηση της γνωστικής ενσυναίσθησης στους μαθητές. Τα υλικά θα βασίζονται στα προγράμματα σπουδών διαφόρων μαθημάτων (Φυσικές Επιστήμες, Κοινωνικές Επιστήμες, Ιστορία, Γεωγραφία, κλπ) και θα εφαρμοστούν πιλοτικά σε διάφορα σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των συμμετεχουσών χωρών, έτσι ώστε να αξιολογηθεί η χρήση τους και να διατυπωθούν προτάσεις για την ευρύτερη εφαρμογή αντίστοιχων υλικών στα εκπαιδευτικά συστήματα.
Οι εταίροι του έργου είναι οι εξής:
- ·Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ελλάδα)
- ·Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου (Ελλάδα)
- ·Υπουργείο Παιδείας (Σλοβενία)
- ·Πανεπιστήμιο της Λιουμπλιάνας (Σλοβενία)
- ·INNOVA (Πορτογαλία, φορέας συντονισμού του προγράμματος)
- ·Υπουργείο Παιδείας (Πορτογαλία)
- ·Khora (εταιρεία παραγωγής VR υλικών) (Δανία)
Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το έργο και να δείτε ήδη τα πρώτα υλικά που έχει παράξει στην ιστοσελίδα του στη διεύθυνση https://virtualreality4empathy.eu
Η ομάδα του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου θα σας ενημερώνει περιοδικά για την εξέλιξη του έργο το οποίο θα διαρκέσει έως το τέλος του 2026.
Ο επιστημονικός υπεύθυνος του έργου
Κώστας Δημόπουλος
Καθηγητής Σχολικής Εκπαίδευσης
More Stories
Αργολίδα: Ένταση στη Νέα Κίο για τη στέγαση του Τμήματος Άμεσης Επέμβασης (βίντεο)
Με μεγάλη επιτυχία έγινε ο φιλανθρωπικός αγώνας μπάσκετ για τη «Φλόγα» στο κλειστό Γυμναστήριο Κορίνθου (video-φώτο)
Η Λαϊκή Συσπείρωση για τα εγκαίνια του εργοστασίου διαχείρισης απορριμμάτων στην Καλλιρρόη