Γελάει ο κόσμος με τα κατορθώματα του δήμου Άργους Μυκηνών, αυτά είναι τα μεγάλα έργα. Ο δρόμος Άργους – Ινάχου και Άργους – Κουρτακίου έπρεπε να επισκευαστεί από την αρχή και ο δήμος επέλεξε να κάνει μπαλώματα «λες και είμαστε στην Ουγκάντα».
Καθημερινά οι οδηγοί και πολίτες κινδυνεύουν όταν περνούν από αυτό το δρόμο. Και όπως βλέπετε από τις φωτογραφίες είναι άκρως επικίνδυνος ο δρόμος, δεν μπορεί κάποιο όχημα, να πατήσει φρένο στα χαλίκια.



More Stories
Συνεχίζονται οι εργασίες καθαρισμού και συντήρησης του οδικού δικτύου στην Π.Ε. Αργολίδας
Τραγωδία στην Επίδαυρο: Σκοτώθηκε 49χρονος μοτοσικλετιστής
Πυρκαγιά σε αγροτική έκταση στον Λάλουκα Αργολίδας – Άμεση κινητοποίηση της Πυροσβεστικής